شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

زندگی و وصیت نامه شهید نصراله نوروزی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خلاصه ای از زندگینامه برادر شهید نصراله نوروزی
شهید در سال 1335 درخانواده ای تهیدست ولی متدین چشم به جهان گشود و در کودکی مادر خود را از دست داد. در شناساندن امام و مبارزه با رژیم طاغوت به روستائیان کوشش زیاد می کرد و هجرت امام را بعد از هجرت حضرت محمد (ص) جالبترین هجرت می دانست . شهید در سال 1356 ازدواج نمود و ثمره ازدواج او سه فرزند دختر و پسر می باشد. از خصوصیات اخلاقی او فداکار بودن ، اهل علم وزیر بار ظلم نرفتن بود. شهید در آبان ماه 61 براثر اصابت گلوله به بدنش عاقبت خون سرخ و پر حرارت خود را به اسلام هدیه و عاشقانه خدایش را ملاقات می نماید و به آرزوی خود می رسد.


فرازهایی از وصیت نامه برادر شهید نصراله نوروزی
پدر و  برادرانم و همسر و فرزندانم و دوستانم : وصیت می کنم چنانچه من شهید شدم برای من گریه نکنند زیرا که تنها آرزویم شهادت است . آرزو دارم نه یک دفعه بلکه هزاران بار زنده شوم و شهید گردم. من امروز بفرمان رهبرم لبیک گفته و لباس رزم را پوشیده ام تا چشم دشمنان اسلام را کور کنم. برای رضای خدا کار انجام دهید و نهی از منکر کنید.


 


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی