سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۴۰ ق.ظ

وصیت نامه شهید مدافع حرم ابوذر داوودی

 شهدا شهدای دفاع از حرم زندگی و وصیت نامه

http://bayanbox.ir/view/6868885476739202412/index.jpg

بسم رب الشهداء والصدیقین

به نام خالق هستی همان خدایی که مرا آفرید، اینگونه پرورش داد و مشتاق خود نمود. معبودی که بنده نوازیش بی حد شرمسارم ساخته است.معشوقی که قلبم در آستانه وصالش ملتهب است و بی تاب. آنگونه که هر آینه نزدیک است به شوق لقایش قالب تهی کنم و تا ملکوت پر گشایم.
از دور سلام می فرستم به آقایم امام رضا علیه السلام و کبوتر دل را تا گنبد طلایی و بارگاه مقدسش پرواز می دهم. آن امام رئوفی که در کودکی با شفاعتش عمری دوباره به من بخشید. شاید برای چنین سرنوشت مسعودی و دستیابی به چنین فوز عظیمی ... و این چند خط را به یادگاری می نگارم.
به دوستان و همرزمانم خدا قوت میگویم و از آنان می خواهم که بر سر پیمان خود با ولایت فقیه تا آخر وفادار بمانند و این برادر کوچکتان را حلال کنید.
و اما شما پدر و مادر عزیزم! به شما سلام میفرستم و از شما میخواهم که مرا حلال کنید اگر توفیق شهادت یافتم صبر پیشه کنید و اجر قربانی خود را با جزع و فزع زائل نکنید.از خداوند میخواهم که همگی ما را بیامرزد و شفاعت اهل بیت را نصیبمان گرداند و با انبیاء و اولیاء خود محشور بگرداند.
پدر زن و مادر زن عزیزم! بر شما درود میفرستم شما که همواره برایم قابل احترام بودید مرا حلال کنید. اگر شهادت در راه خدا نصیبم شد شما را نیز شفاعت خواهم کرد.
همسر عزیزم ای نور چشم من! از اینکه مدتی در کنارت بودم با هیچ چیز در این دنیا عوض نمیکنم.تمام لحظه های زندگیم با تو شیرین چون عسل برایم گوارا بود. ببخش نتوانستم زیاد کنارت بمانم. امیدوارم که مرا ببخشی.از خداوند می خواهم صبر عظیمی به تو بدهد. من برای حفظ حریم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفته ام. همسر عزیزم از تو میخواهم چون عمه ات حضرت زینب (س) صبر پیشه کنی و محدثه را خوب تربیت کنی که با تقوا باشد. از خداوند میخواهم در سرای آخرت تو را نیز همنشین من گرداند و تمام زندگی ام را به تو میبخشم.به امید دیدار.
محدثه جان! دختر کوچک بابایی! زمانی که به مدرسه رفتی خوب درس بخوان و مواظب مادرت باش که واقعا نمونه هست. در نمازهایت دعایم کن که من نیز دعایت می کنم. میخواهم باعث افتخارمان باشی به حرف مادرت گوش دهی و روزی حلال بخورید.
برادران و خواهران عزیزم! به شما درود میفرستم و شمارا به تقوای الهی سفارش می کنم. از شما می خواهم که فرزندانتان را خوب تربیت کنید و در همه حال پیرو و مدافع ولایت باشید. از شما می خواهم از تمام کسانی که مرا می شناسند اگر حقی خواسته یا ناخواسته بر گردن من دارند حلالیت بگیرید.
.
همسر و دخترم را به شما می سپارم

من الله التوفیق
ابوذر داوودی
1394/10/4

نظرات (۷)

  1. سلام دوست شهیدم خوشا به سعادتت خیلی دلم گرفته واسه ما هم دعا کن
    • پاسخ:

      سلام

      خوشا به حال شهدای غریب مدافع حرم

      شهذا عند ربهم یرزقونند... منتظرند که ما بریم سمتشون

  2. سید حجت حسینی


     ابوزر جان سال ۹۷هفت هم رسید تو این روزهای عید دلم خیلی  برایت تنگ شده است.خدا بیامرزدت
  3. محسن راه چمنی

    سلام ابوذر جان
    باخواندن وصیتت خیلی حالم منقلب شد من را نیز دعا کن وبرایم طلب استغفار 
    خداوند به تو نظر ویژه ای دارد
    شهادتت مبارک
  4.  با سلام و درود به روح پر فتوح شهیدان بویژه شهدای مظلوم مدافع حرم . اینجانب بعنوان استاد این شهید والامقام در دانشگاه امام حسین ع توفیق ارائه درس با ایشان را داشتم .فردی مومن و انقلابی و دلسوز خانواده ،ضمن  عنوان استاد و شاگردی بعنوان یک دوست صمیمی مرتب به دفترم مراجعه می کرد .وقتی خبر شهادتش را متوجه شدم .به خود گفتم .ایشان واقعا لایق شهادت بود .چون ادامه تحصیل در مقطع بالاتر را رها و خود را به کاروان شهدا رساند . این موهبت الهی را به خانواده محترمش تبریک و تسلیت عرض می نمایم . از خداوند می خواهم شفاعت ما را بنماید .رضایی
  5. ابوذرجان 
    خیلی دلتنگتم.عزیزم وصیت نامه ات رو خوندم.احساس عجیبی دارم.دلم خیلی گرفت.
    احساس کردم واست یه غریبه بیش نیستم.آهنگ برج ابی روتقدیمت میکنم که واقعادروصف من و توست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی