سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶ ب.ظ

وصیت نامه سید جلیل حسینی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : سید جلیل حسینی                    نام پدر : سید محمد خلیل
  محل شهادت: شلمچه            دانش آموز کلاس :دوم           دوره : متوسطه            
رشته : اقتصادی واجتماعی            تاریخ تولد : 30/6/1346        تاریخ شهادت : 29/12

فرازی از وصیت نامه شهید
پروردگارا! اگر شهادت من خدمتی به جهان اسلام است هرچه زودتر مرا به فیض برسان و اگر حیات من می تواند برای جهان اسلام، زندگی ساز باشد با افتخار نصیبم فرما. ازاهالی روستا می خواهم که از برادران انجمن اسلامی النصر طرفداری کنند. چرا که من هرچه از زحمات آنان بگویم باز کم است . پدر و مادر عزیزم! زمان آن فرا رسیده که همچون مولایتان حسین برای رضای خدا و پایداری دین و تحقق اسلام، فرزندتان را قربانی کنید. درفراق من صبور باشید و سرتان را بالا نگه دارید. خواهرانم ان شاالله که جواب گوی خون من باشید و از برادرانم می خواهم که مسلسل برزمین افتاده مرا بردارند و تا آزادی قدس عزیز بجنگید.

#وصیت ِنامه #شهدا #شهید آوینی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی