شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

زندگی و وصیت نامه شهید منصور رئوفی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خلاصه ای از زندگینامه برادر شهید منصور رئوفی
برادر شهید منصور رئوفی در بهار سال 1346 در خانواده ای فقیر اما مذهبی و متدین و با عصمت و طهارت به دنیا آمد. شهید قلبی مهربان و رئوف داشت .درنماز جماعت و دعای توسل و کمیل شرکت فعالانه ای داشت . شهید برای مقابله با روبه صفتان عازم جبهه حق علیه باطل شد و در عملیات والفجر 2 شرکت کرد و براثر اصابت ترکش به بدن نازنینش گل همیشه خوش بوی امت اسلام پرپر شد و به آرزوی دیرینه اش رسید و به درجه رفیع شهادت نائل گشت.


فرازهایی از وصیت نامه برادر شهید منصور رئوفی
جوانان نکند در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد و مبادا درحال بی تفاوتی بمیرید و از رفتن فرزندان و برادرانتان به جبهه ها جلوگیری کنید که فردای قیامت در محضر خدا نمی توانید جواب زینب (س) را بدهید که تحمل 72 شهید را در صحرای کربلا نمود. مادران شهید شما باید موقعی که فرزندانتان را به جبهه می فرستید سربه سجده بگذارید و بگویید خدایا این فرزند را در راه تو به جبهه می فرستم تا دشمن دین تو را از بین ببرد و موقعی که شهید می شود بگویید خدایا این فرزند را به جبهه فرستادم که در راه دین تو جهاد کند و حالا که شهید از من قبول کن.
امت شهید پرور کازرون استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید تا هرگز دشمنان اسلام و شیاطین نتوانند بین شما تفرقه بیندازند.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی