يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۶ ب.ظ

زندگی و وصیت نامه شهید محمد سعید نوذری

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خلاصه ای از زندگینامه برادر شهید محمد سعید نوذری
شهید در سال 1345 در خانواده ای متدین و مذهبی چشم به جهان گشود . او درهمان دوران کودکی عشق وافری به دین مبین اسلام داشت . شهید از بدو تولد یک فرزند سعادتمند و خوب بود، در چهره اش نمایان بود که راه شهدای کربلا راطی می کند در تمام تظاهرات علیه رژیم منفور پهلوی شرکت داشت و مخالف سرسخت این رژیم بود. درسن 23 سالگی ازدواج نمود و یک سال بعد همزمان با تولد ولی عصر (عج) صاحب پسر می گردید. با شروع جنگ وی به جبهه رفت در تمام حمله ها شرکت می جست تا اینکه عملیات رمضان پیش آمد و ایشان درآن حمله شرکت کرد و در 27 ماه رمضان که مصادف بود با 28/4/61 به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به لقاء الله پیوست.


فرازهایی از وصیت نامه برادر شهید محمد سعید نوذری
ازهمسرم می خواهم که رفتار حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب را الگوی خود قرار داده و از فرزندمان به نحو مطلوب مواظبت نماید. پس از مرگم جسدم را به خانواده ام تحویل بدهید تا جسدم را درکازرون درکنار قبر شهیدان دفن نمایند. ازمردم مسلمان ایران تقاضا دارم که به طور عمیق این جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داده و اجازه ندهند خواسته های دنیایی آنها را ازمسیر الله دور نماید و رهبر انقلاب اسلامی را در راه ایجاد جامعه اسلامی جهت حکومت جهانی مهدی (عج) یاری نمایید.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی