جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

زندگی و وصیت نامه شهید بیژن محمدی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

زندگینامه برادر شهید بیژن محمدی
شهید بیژن محمدی در سال 1344 در روستای چکک واقع در کوهمره نودان به دنیا آمد . تحصیلات ابتدایی را دراین روستا به پایان رسانید و سرانجام موفق به اخذ دیپلم گردید . در بهار سال 60 درهمین روستا ازدواج نمود و یکسال بعد روز 19 اردیبهشت ماه در جبهه خرمشهر فاصله اش را با خدا کم کرد و در عملیات بیت المقدس یا علی گویان به قلب دشمن شتافت و سرانجام بدرجه رفیع شهادت نائل آمد.


فرازهایی از وصیت نامه برادر شهید بیژن محمدی
درود به امام حسین (ع) سالار شهیدان فروریزنده کاخ ستمگران و درود به یاران با وفایش و 72 تن شهدای صحرای کربلا و درود برحسین زمان خمینی بت شکن و سلام بر شهیدان گلگون کفن صحرای خونین کربلای ایران و اما وصیتم به تو ای پدر گرامی وای مادر عزیزم و به تو ای برادر گرامیم که برعلیه کفار بعثی در جبهه ها در ستیزی پس از شهادتم گریه و زاری نکنید فرزندی در راه دارم که اگر الحمد ال... سالم بود درمکتب حسینی بودنش کوشا باشید اگر فرزندم پسر بود نام او را محمد و اگر دختر بود نام او را فاطمه بگذارید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی