يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

زندگینامه شهید محمد راسخی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه

شهید در سال 1342 قدم به عرصه وجود گذاشت. دوران دبستان را با موفقیت به پایان رساند در جریان انقلاب مخفیانه نوار و کتاب وعکس های امام و رهبران انقلاب را به خانه می آورد و در باغچه پنهان کرده و کم کم پخش می کرد او همیشه دلش برای اسلام عزیز می تپید با شروع جنگ تحمیلی به سپاه پاسداران مراجعه و آمادگی خود را اعلام و آماده رفتن به جبهه می شود . در یکی از شبها هنگام شروع عملیات برادر شهید محمد راسخی با نفاق برادر شهید نصرالله ایمانی همراه با سایر رزمندگان مشتاقانه برای نبرد با کفار به پیش می تازند تا اینکه ناگهان خمپاره ای به سنگر اصابت و منفجر می شود و هر دو در اثر ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرازی از وصیت نامه برادر شهید محمد راسخی
برادران و خواهران عزیز از شما می خواهم که همواره تقوای اسلامی به معنای کامل جلوگیری از معصیت و گناه است را فراموش نکنید زیرا لذت زندگی در تقوا و بندگی می باشد و عامل بسیار مؤثر جلوگیری از گناه و معصیت نماز است . حتی المقدور سعی کنید علاوه برنماز های واجب ناقله و نمازهای مستحبی را انجام دهید و ازشما می خواهم که تحت تأثیر حیله و نیرنگ منافقین قرار نگیرید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی