چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۰۶ ق.ظ

زندگی و وصیت نامه شهید نگهدار سلمانی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خلاصه ای از زندگینامه نگهدار سلمانی
شهید در سال 1343 درروستای کلانی پا به عرصه وجود گذاشت . در ایامی که مصادف با ادامه فعالیت انقلاب اسلامی درکشورمان بود روزها درکارگاه تراشکاری کار می کرد و شبها درمساجد مشغول فعالیت بود و اعلامیه ها را هرجا که لازم بود توزیع می نمود. او همیشه آرزو داشت با شهادت خود دین خویش را به اسلام و قرآن ادا نماید به همین دلیل راهی جبهه های جنگ حق علیه باطل گردید و بدین وسیله به گفته امام امت که جوان ها باید به جبهه بروند و این جنگ را هرچه زودتر تمامش کنند به جبهه رفت و در حمله سرنوشت ساز رمضان بدرجه رفیع شهادت نائل آمد.


فرازهایی از وصیت نامه برادر شهید نگهدار سلمانی

امیدوارم که بتوانم راه حسین(ع) را حسین گونه ادامه دهم و شما هم که در پشت جبهه هستید سنگرها را خالی نگذارید که منافقین بتوانند ضربه به اسلام بزنند. دعای کمیل ، دعای توسل و دعاهای دیگر و نماز جمعه را به جا بیاورید اگر من شهید شدم جسد مرا ببرید سرقبر شهید حسین سلمانی تا او را زیارت کنم بعد مرا ببرید در زادگاهم کلانی کنار قبر شهید علی حسین رنجبر خاکم کنید و پیامی که برای خانواده ام دارم این است که هیچ برای من ناراحتی و گریه و زاری نکنید و تا می توانید راه شهیدان را ادامه دهید و دیگر حرفی برای گفتن ندارم.....


ما از سوی خدا آمده ایم و بازگشتمان همه به سوی خداست.

اینک که جنگ به کشور اسلامی ایران تحمیل شده است ما مسئولیت شرعی داریم که به جنگ کفار یعنی بعثیهای عراقی و صدام یزید برویم. خداوند این سعادت را نصیب بنده کرده که به جبهه بروم و با کفار مبارزه کنم و امیدوارم که بتوانم راه حسین (ع) را حسین گونه ادامه دهم و شما هم در پشت جبهه سنگرها را خالی نگذارید که منافقین بتوانند ضربه به اسلام بزنند و مرتب برای امام عزیزمان خمینی بت شکن دعا کنید که او را برای مردم نگهدارد و حتماً دعای کمیل و دعای توسل و نماز جمعه را به جا آورید .

اگر من شهید شدم ولی به قول برادر شهیدم حسین سلمانی نه به همین سادگی، تا می توانم می کشم، وقتی که دعوت حق رسید آن را لبیک می گویم از پدر و مادرم و خانواده می خواهم که هیچ برای من ناراحت و گریه زاری نکنید و تا می توانید راه شهیدان را ادامه دهید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی