جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ

وصیت نامه شهید یحیی صلح جو

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : یحیی صلح جو             تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۶- روستای دریس

تاریخ و محل شهادت : ۵/۶/۶۱

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با عرض سلام به تمامی شهیدان از صدر اسلام تا کنون . خدایا تو خود می دانی که من الان احساس می کنم در حال رفتن به سوی تو هستم و بهترین و لذت بخش ترین لحظات تمام عمر و زندگیم همین لحظات است زیرا یک انسان بودم گناهکار و شرمنده وبی نهایت کوچک بودم به سوی معبود خود و عشق خود و رب خود و بی نهایت بزرگ عروج کردم و بالا رفتم، خدایا ای کاش هزاران جان داشتم تا بخاطر رضای تو در راه امام خمینی که همان راه اسلام عزیز است می دادم. و اما پدر و مادر عزیز می دانم که هر پدر ومادری آرزو دارند که فرزندشان نزد خودشان باشد و ازآنها دور نشوند ولی امروز باید آرزوهای ما جهت دیگری پیدا کند و آن تقویت اسلام باشد و وقتی پای مسئولیت الهی پیش می آید خودتان هم باید قبول داشته باشید که دستور خدا و امام را باید اجرا کرد و به گفته آنان لبیک گفت. چون امروز حفظ اسلام واجب است و من و امثال شما و ما همه دراین دنیا امانتی هستیم از جانب خداوند و باید این امانت را به صاحب امانت پس بدهیم و جبهه بهترین محل آزمایش برای پس دادن امانت است و این را هم بدانید که وقتی که انسان می خواهد با خدا معامله کند باید بهترین چیزی را که دارد تقدیم کند و امروز ما غیر از یک جان ناقابل چیزی نداریم و امیدواریم که خداوند به بزرگی خودش قبول کند و از سر تقصیرات و اشتباهات ما بگذرد. و بعد این را هم بدانید که شهید عزاداری نمی خواهد.  شهید پیرو می خواهد و بعد از من وصیت به تو ای برادر که تو بعد از من باید اسلحه مرا از زمین برداری و تا پیروزی نهایی راهم را ادامه دهی. در پایان یک پیام به شما خواهر و برادر و یاران و دوستان دارم، و این پیام این است که نگذارید امام تنها بماند یار و یاور او باشید و دین خود را بهتر بشناسید. و حق را از ناحق تشخیص دهید از آن کسانی که برای امام حسین نامه نوشتند و از کسانی که از حضرت (ع) را تنها گذاشتند نباشید پس خمینی را تنها نگذارید زیرا به خون تمامی شهدا خیانت کرده اید اگر او را تنها بگذارید اگر جسد مرا پیدا نکردید بالای سر قبر هرشهیدی بروید فرقی ندارد و عکس مرا بزرگ کنید و در بغل عکس شهید سید فرج منصورزاده بزنید. از قول من از اقوام و خویشان و دوستان خداحافظی کنید جان نثار اسلام یحیی صلح جو

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی