جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

وصیت نامه شهید مهران کتوئی زاده

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

سلام بر توای سرورشهیدان  وسالار  آزاد مردان ، سلام بر تو ای شهید تشنه و بی سرکربلا، ای حسین عزیز، اگر در  روز عاشورا نبودم که به ندای هل من ناصر ینصرنی تو لبیک گفته وجان را نثار توبنمایم.ولی درزمان فرزند توخمینی کبیر هستم وبه ندای امام عزیزمان لبیک گفته و آماده و گوش به فرمان او هستم و عاشقانه و خالصانه در رکاب او با دشمنان دین خدا ستیز خواهم کردو هدفم از این کار دوچیز است اول انجام وظیفه شرعی ، دوم پاسخ به ندای فرزندتو. امیدوارم که با این کار شرعی والهی دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب ادا کرده باشم و بتوانم در راه پیشبرد اهداف انقلاب و رهبر انقلاب فردی مسئول و رهرو راه شهیدان ازصدر اسلام تا کنون باشم .امید آن دارم که خداوند متعال از فضل و رحمتش شهادت در راه خود ش را به هر صورتی که صلاح می داند نصیب من گرداند تا گناهان من آمرزیده شود.

پدر و مادر عزیزم صبر را پیشه کنید که خدا صابران را دوست می دارد و اجر صابران با خداست.

خدا یار و یاورتان باد.

والسلام

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی