جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۱۷ ق.ظ

وصیت نامه شهید مسعود انصاری

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

با سلام و درود بر ملت شهید پرور ایران و سلام و درود به رزمندگان راه خدا.

پدر و مادرم سلام :

امیدوارم که مرا ببخشید و شما را به خدا قسم می دهم که صبور و بردبار باشید. و شما باید افتخار کنید  که توانستید فرزندتان را در راه خدا هدیه کنید و از شهید شدن من ناراحت نشوید چون من امانتی بودم نزدشما و حالا دیگر موقعش رسیده که امانت را پس بدهید.

ای عزیزان می دانم که از کشته شدن من ناراحت می شوید . اما اشتباه است چون راهی را که من انتخاب کرده ام راهی باافتخار و مبارزه و جهاد در راه خداست.

و بدانید که سرنوشت من این بوده و به هیچ وجه تغییر پذیر نیست.

پس همگی شما را به خدا میسپارم. خداحافظ

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی