پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

وصیت نامه شهید محمود زندی لک

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

منت خدای را عزوجل که مرا فرصت داد تا در راه بهترین دین و آئین قدم نهم و بتوانم مسئولیت شیعه بودن را به نحو احسن انجام دهم. منت خدایی را که در این دنیای پر هیاهو یکی از ذریه های پاک زهرا (س) را رهبر میهنم قرار داد تا تحت سرپرستی آن والامقام به درجه ملکوت و حتی بالاتر پرواز کنم.

منت خدای عزوجل که مظلومیت حسین، منطق حسین، قانون حسین و آئین حسین را در این دنیایی که واقعاً حسین شناختنش به آسانی میسر نمی شود، برایم ارزانی بخشید.

امروز مایه ی افتخارم است که اگر خداوند قبول کند این بنده ناقابل همرزم شهدای مظلوم کربلا و جزء سربازان حضرت مهدی (عج) و فدائی حضرت امام خمینی گردیدم. خداوند بزرگوار را سپاسگزارم که دراین موقع بحرانی اسلام و قرآن، مرا فرصت داده تا دین خود را نسبت به مسلمین و ولی امر مسلمین ادا نمایم.

سخنانی با شما امت قهرمان دارم هرچند خود، بنده ای بی مقدار در پیشگاه خداوند متعال هستم . همیشه یار و یاور امام باشید و پیوسته در هر شرایطی او و یارانش را یاری نمائید. به مساجد احترام بگذارید و مراسم مذهبی و نماز جماعت و ادعیه الهی را خیلی محکم به اجرا در آورید و یاد شهدای مظلوم را زنده نگه دارید.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی