چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۸ ب.ظ

وصیت نامه شهید غلام حسین بلالی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

و اما یک وصیت دارم برشما ای عزیزان، چون من الان در لحظه ای از حساس ترین لحظات زندگی به سر می برم که هر لحظه ای امکان شهید شدن دارم و اگر این سعادت بزرگ نصیبم شد که من خود را لایق شهادت نمی دانم امیدوارم که مرا حلال کنید.

ای مادر عزیز که من نتوانستم حتی یک لحظه ای در پیش شما بگذرانم و نتوانستم برای شما فرزند خوبی باشم از شما تنها خواهشی که دارم مرا حلال کنید. امیدوارم که پروردگار بزرگ همه ما را به راه راست هدایت کند.

خواهران و برادران عزیز گوش به فرمان امام باشید و یک لحظه هم ازفرمان امام غفلت نکنید.

ازشما می خواهم که مرا حلال کنید.

والسلام

و اما یک وصیت دارم برشما ای عزیزان، چون من الان در لحظه ای از حساس ترین لحظات زندگی به سر می برم که هر لحظه ای امکان شهید شدن دارم و اگر این سعادت بزرگ نصیبم شد که من خود را لایق شهادت نمی دانم امیدوارم که مرا حلال کنید.

ای مادر عزیز که من نتوانستم حتی یک لحظه ای در پیش شما بگذرانم و نتوانستم برای شما فرزند خوبی باشم از شما تنها خواهشی که دارم مرا حلال کنید. امیدوارم که پروردگار بزرگ همه ما را به راه راست هدایت کند.

خواهران و برادران عزیز گوش به فرمان امام باشید و یک لحظه هم ازفرمان امام غفلت نکنید.

ازشما می خواهم که مرا حلال کنید.

والسلام

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی