شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۴ ب.ظ

وصیت نامه شهید غلامعلی رجبی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

سپاس و ستایش پروردگار که یاریم کرد تا بتوانم در جهاد مقدس در راهش  مجاهده نمایم. وصیتم وصیت تمام شهیدان اسلام است که من هم به سهم خود نکاتی چند تذکر می دهم:

امام عزیز را یاری نمائید و به حرفهایش گوش فرادهید و جامه عمل بپوشانید که خیرخواه شماست و فرزند نجیب فاطمه (س) است سعی کنید همگام با رهبر و همگام با انقلاب باشید و قدر این را بدانید که این انقلاب پشتوانه اش خدا می باشد و کسی که خدا یاری کند خدا هم او را یاری خواهد نمود. برادران عزیز و امت حزب الله، جوانمردانه بسوی جبهه ها بشتابید و نگذارید عزیزان در جبهه خسته شوند، جبهه دانشگاه خودسازی و جایگاه مردان خداست، خداوند در جبهه ها بستر نظر می برد.

اگر می خواهید  که هم خداوند ازشما خشنود شود و هم رسول الله و مولای صاحب الزمان بسوی جبهه ها حرکت کنید و تا نابودی کفر و نفاق در سنگرها بمانید و نهراسید از مردن، به خدا مرگ شیرین است ، شما به استقبال مرگ بروید و نگذارید مرگ شما را بگیرد. من راهی را که انتخاب کرده ام با آگاهی کامل بوده و انگیزه جبهه رفتنم رضا و خشنودی خداست.

بگذار اسلام باقی باشد اگر چه همه ما فدای آن شویم ، از خدا بترسید و آگاه باشید و از گناه دوری کنید. اسلام مایه ی رستگاری است و خداوند وعده داده کسی که با ما باشد از عذاب جهنم دور خواهد بود و یکی از امر خداوند این است که بسوی جبهه ها بشتابید و با تمام توان علیه کفار مبارزه کنید و نگذارید که جبهه ها روزی احساس کمبود کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی