چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۱۲ ق.ظ

وصیت نامه شهید علی رضا بامشاد

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

با سلام و درود بیکران بر امام امت خمینی بت شکن و همه شهدای انقلاب و رزمندگان پرتوان اسلام.

بنابر وظیفه ای که بر خود می دیدم قلم خود را بدست گرفته و چند کلامی را می نویسم . کاروان عظیم با شتاب هرچه تمامتر به پیش می رود حتی از توطئه ابرقدرتها هراسی به خود راه نداده و نخواهد آمد. آری این سربازان امام زمان (عج) هستند که نخواهند گذاشت نوکران آمریکا و شوروی و فرانسه و دیگر جنایتکاران نیش زهر آگین خود را به مبارزان راه حق وارد آورده و با تمام قوا در برابر آنها خواهند ایستاد.

انقلاب ما ابعاد گوناگون دارد، انقلاب افکار و عقیده و سنت ها است ، همین جوان های رزمنده بودند که در منجلاب فساد فرو رفته بودند و همه بساط فحشا و منکرات را برایشان جمع کرده بودند تا اینکه انقلاب ذهن و فکر آنها را روشن کرد و آنها را به مساجد و مراکز تعلیم و علم و فضیلت و جبهه های نبرد روانه کرد. شما ای برادران و خواهران عزیزم که پشت جبهه را گرم نگه داشته اید و هیچ غفلت نکرده اید، شما را به خون شهدا قسم می دهم که از پا نایستید و یار و یاور امام باشید و در راه او قدم بردارید.

راهی که امام می رود راه انبیا است . سرپیچی کردن از امام سرپیچی از ولایت فقیه و انبیاء است. نگذارید منافقان چشم شما را اشک آلود ببینند. برادران ورزشکار بیائید واقعاً دنباله رو علی (ع) باشیم و به علی اقتدا کنیم. منافق در هر لحظه منتظر است تا ضربه ای به ما وارد کند، دست به دست هم دهید و با هم همکاری کنید.

با دعا  برای امام و به امید پیروزی رزمندگان و آزادی اسراء

والسلام

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی