سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

زندگی نامه و وصیت نامه شهید سید محمد تقی موسوی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خلاصه ای از زندگینامه شهید محمد تقی موسوی
شهید سید محمد موسوی در خرداد ماه 1344 در خانواده ای مذهبی پا به عرصه وجود گذاشت. وی دارای هوش و ذکاوت چشمگیری بود. با شروع جنگ تحمیلی لحظه ای آرام نداشت پیوسته می کوشید تا به هر طریقی که شده خود را به جبهه برساند و با دشمن اسلام به مبارزه بپردازد پس از مبارزه بی امان با دشمنان اسلام سرانجام در مورخه 19/8/61 در عملیات پیروزمندانه محرم درعین خوش با اصابت ترکش خمپاره به سرش ندای حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پر کشید.


وصیت نامه شهید سید محمد تقی موسوی

اینجانب سید محمد تقی موسوی فرزند سید محمد موسوی اهل بورکی علیا برای حفظ اسلام و کشور به جبهه حق علیه باطل اعزام می شوم. از ملت شهید پرور ایران تقاضا دارم، پشت امام را خالی نگذارند و دنباله رو او باشند، به امید پیروزی حق علیه باطل، انشاالله صدام سرنگون می شود و ما پیروز می شویم، به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران و به امید رها شدن از بندهای شرق و غرب.

پیامم به ملت ایران این است که پشت جبهه را خالی نکنند و پیامی به خانواده که ناراحت من نباشید و اگر شهید شوم برایم گریه نکنند و لباس سیاه هم نپوشند.

مرگ بر منافق- مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر امریکا، مرگ بر شوروی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

از عمر ما بکاه و به عمر او بیفزا

تاریخ اعزام ۲۷/۷/۶۱              

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی