يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۰ ق.ظ

وصیت نامه شهید سید محمدعلی شفیعی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : سید محمدعلی شفیعی             تاریخ و محل تولد: ۱۳۳۸- صیف آباد از توابع کازرون                                            تاریخ و محل شهادت : ۱۰/۵/۶۰

سلام بر انبیاء و سلام بر ائمه طاهرین ، سلام بر امام مهدی منجی انسان ها ، سلام بر نائب امام خمینی این ابراهیم زمان ، این بت شکن قرن  ، و این ابرمرد زمان . حال که به جبهه می روم و پای در چکمه می کنم و سینه دشمن را نشانه می روم نه بخاطر کینه وخصم  بلکه برای احیای دینم و صدور انقلابم است  . اگر خونی ریخته نشود و نهال اسلام بارور نگردد پس اسلام چگونه گسترش پیدا خواهد کرد . پیام به مادرم، مادر مهربانم سلام ، برای من خیلی زحمت کشیدی و از خداوند می خواهم که اجری عظیم به تو عنایت فرماید ، مادر عزیزم حال که من دراین جبهه در راه اسلام کشته می شوم و به آرزویم می رسم ، ولی می دانم که داغی بزرگ بر دل تو و برادران و خواهرانم می گذارم از تو می خواهم که برایم اشک نریزی و مانند مادران شهدا به خاک و خون خفته در بین زنها سرت را بالا بگیری که چون من جوانی را پرورش دادی و به سوی خدا سوق دادی . «شهیدم من ، شهیدم من به کام خود رسیدم من ، مخور غم مادر مهربانم ، مادر نالان ، شدم گر من به خون غلتان»

پیام به برادرانم ، می دانم که قلبتان گواهی نمی دهد که شهادت مرا بپذیرید ولی این خواست خداست، پس از برادران و خواهران عزیز من در برابر شهدای صدر اسلام تنها یک موری بیشتر نیستم و حال که من دراین راه کشته می شوم خودم این را ه را انتخاب کردم . نباید منتظر باشیم که مرگ ما فرا رسد بلکه باید به سراغ مرگ برویم. مگر انسان یکدفعه بیشتر می میرد. پس چه بهتر که آن یکدفعه هم در راه خدا باشد. زندگی مادی نکبت بار است . برادرانم می دانستم که آرزو داشتید که مرا در مراسم عروسی برای من به حد اعلا جشن بگیرید، اما این مراسم را برای برادرم حیدرعلی جشن بگیر، پیام دیگر من برای دوستانم ، و دیگر اقوام می باشد که قدر امام را بدانید که خیلی عزیز می باشد، رهبری که وجودش انسجام بخش اسلام و توده عظیم امت اسلامی و مستضعفین جهان می باشد. رهبری که پیام و کلامش مانند خونی است که در پیکر اجتماع جریان می یابد. مستضعفین را امیدوار ساخته و مستکبرین را خوار زبون می سازد و ای ملت و امت اسلام هرگز فریب منافقین و روشن فکران غرب زده و شرق زده را نخورید. و همیشه حامی روحانیت مبارز باشید . آرزوی من شناخت اسلام و شناساندن اسلام به جامعه ها و صدور انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران بود. بارخدایا ، این قطره خون ناچیز و جان ناقابل من را در راه گسترش اسلام ازحقیر بپذیر و اگر جانمان ارزش را دارد که برای اسلام فدا شود و اسلام پیش برود صدها بار به من جان بده تا مبارزه کنم و شهید شوم ، و در مورد دفن شدن من اگر تکه ای از استخوانم پیدا شد هرکجا که مادرم صلاح دید مرا به خاک بسپارید. خدانگهدار . محمدعلی شفیعی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی