چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۳ ب.ظ

وصیت نامه فرمانده شهید عبدالصمد فخار

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خدا را سپاس می گویم که در رحمت خود را بر روی این بنده حقیر و لطفش شامل حال ما شد.سپاس او را که ما رابه سوی خودش هدایت کرد الحمد الله که ما هم جزء جهادگران درراهش قرار داد تا بدین وسیله سعادت رسیدن به قربش را داشته باشیم.

مردم شهید پرور و امت قهرمان چند نکته ای را باید گوشزد کنم، بیشتر به خدای خود توجه کنید که جز رفتن به سوی او هیچ چیزدیگر بدردمان نمی خورد.

ای انسانها شما نباید کارخانه ای باشید که فقط صبح و ظهرو شب بخورید و به همین حال ادامه دهید. بدانید که این کار مخصوص حیوانات است ، ای انسان تو خلق شده ای که خود را آدم کنی و به اعلی برسانی.

ای برادر وای خواهر بدان که انسان به قول امام علی (ع) دوبار از یک مکان گندیده بیرون آمده، اول از کمر پدرت و دوم رحم مادرت، پس کبر و تکبرت برای چیست؟

آیا شعورت همین قدر است که انسانیت را در پول و مقام دنیا که چند روزبیشترنیست پنداشته ای به دوستان توصیه می کنم فقط برای رضای خدا کار کنید و مخلصانه برای این امت ستمدیده خدمت کنید. همیشه و در همه حال با هم مهربان باشید و قدر همدیگر را بدانید و مخلصانه پیرو خط امام باشید و رهنمودهای امام را گوش کنید. جای خالی شهدا را پر کنید و سلاح خونین دستانتان را بر دوش کشید.

زیاد به زندگی دنیا تکیه نکنید، ساده زیست باشید که شما را مخلص خواهد کرد، با سختی ها مبارزه کنید که پس از هر سختی آسانی است .

والسلام

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی