شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۷ ق.ظ

وصیت نامه شهید یوسف زارعی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

سلام برمهدی منجی عالم بشریت و سلام خدمت رهبری که ما را از خواب غفلت بیدار کرد، سلام خدمت پدر ومادرانی که عزیزان و نور چشمانتان را روانه جبهه های جنگ می کنند درزمانی این را می نویسم که خون در عروقم به جوش آمده و خود را درمقابل، خدا تنهاترین تنها احساس می کنم.  در زمانی این را می نویسم که پیش از پیش به نصرت و یاری او نیازمندم، درزمانی این را می نویسم که خود را گناهکار و او را بخشنده ترین می بینم و بالاخره درزمانی این را می نویسم که تنها امیدم را از خدا می دانم و تنها ازاو یاری می جویم و بس بار پروردگارا، مرا در راهی که قدم نهاد م یاری نما و توفیق خدمتگذاری به آستانت را نصیبم گردان.

باری ، پروردگارا! ببخش گناهانم ، گناهانم را بیامرز مرا و پدرم و مادرم  را . بار پروردگارا، توفیق خدمتگذاری به اسلام و رزمندگان عزیز را نصیبم گردان. بارخدایا، اگر درزمان ظهور مهدی عزیز بودم که مرا از یاران و اعوانش قرار ده و گرنه پس بیرون آر از گورم ، کفن بخود پیچیده با شمشیر آخته و نیزه برهنه پاسخ گویان به ندای آن خواننده بزرگوار در شهر و بادیه بارخدیا، بپذیر برجان بی ارزشم را در راحت که چیز دیگری ندارم که به درگهت تقدیم کنم که کاش هزاران جان داشتم و فدای تو می کردم.

بار خدایا، امامان را تا ظهور دوست حق درکنار مهدی (عج) عزیز حفظ بفرما.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی