جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ

وصیت نامه شهید نورمحمد دهقان

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

امیدوارم که خداوند متعال به من عنایت ببخشد و به آرزوی خود که شهادت است برسم. چند کلمه ای خطاب به ملت قهرمان و شهید پرور ایران دارم، امت قهرمان ایران به شما توصیه می کنم که همین طور که امام عزیزمان می گویند وحدت خود را حفظ کنید و نگذارید دل پر تپش امام عزیزمان درد بگیرد و نگذارید که روحانیت اصیل و اسلام را تضعیف کنند و نگذارید که این گروهک های وابسته به شرق و غرب و این ملی گرایان این انقلاب اسلامی را که با خون بیش از صدهزار شهید و صد و پنجاه هزار معلول به ثمر رسیده است .با توطئه و دسیسه های شیطانی شان آن را پایمال کنند و راه را برای ابرقدرت های شرق و غرب باز کنند و پدر و مادر مهربان توصیه ای به شما دارم و آن اینکه اگر سعادت پر افتخار شهادت نصیب من شد ناراحت نشوید و گریه نکنید.

به امید پیروزی حق بر باطل

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی