جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

وصیت نامه شهید موسی مزارعی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

بنام الله یگانه قانونگذار جهان هستی، سلام و درود بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان و نائب بر حقش امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران.

آری برادران ما درمقابل خون این شهیدان مسئولیم و باید از خونشان دفاع کنیم تا خون این عزیزان پایمال نشود. بار الها دراین موقع حساس هرلحظه ممکن است که بسوی تو بیایم پس خودت کمکم کن و از سرگناهانم بگذر. خدایا مرا از جمله کسانی قرار بده که به آنان نعمت شهادت ، فی سبیل الله عنایت کردی، پدر و مادر عزیزم از شما می خواهم که اسلحه خونین مرا زمین نگذارید و راهم را ادامه دهید، از شما می خواهم که در شهادت من بیتابی نکنید و اگر خواستید گریه کنید برای مظلومیت امام حسین (ع) گریه کنید.

من می روم تا با رفتنم اسلام نرود و اسلام باقی بماند. ای عزیزان حفظ اسلام برهمه مسلمین واجب است ، نگذارید عده ای از خدا بی خبر در بین شما جدائی بیندازد، امروز مسئله اسلام درمیان است و باید از همه چیز گذشت و فقط اسلام را حفظ کرد. امام امت را تنها نگذارید و از خط امام دور نشوید زیرا که هر راهی به جز راه امام راه فنا شدن است .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی