شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۵ ق.ظ

وصیت نامه شهید غلامرضا جعفری

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

با درود فراوان بر مهدی (عج) منجی عالم بشریت و سلام و درود بیکران بر نائب برحقش امام خمینی رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران.

حال که به جبهه حق علیه باطل اعزام می شوم تنها هدفی که دارم جنگیدن در راه اسلام و مبارزه با دشمنان قرآن است و دیگر هیچ هدفی ندارم، من که درطول زندگی خود نتوانستم به اسلام عزیز خدمتی بکنم می روم که با ریختن قطره های خون خود کاخ های استکبار جهانی را به لرزه اندازم. از خداوند متعال می خواهم که مرگم را شهادت در راه خودش قرار دهد.

ای کاش من هزاران جان در بدن داشتم تا همه آنها را در راه اسلام عزیز فدا می کردم. انسان یکبار بیشتر از دنیا نمی رود چه بهتر باشد این رفتن در راه الله باشد.

ای امت مسلمان فکر کنید و هوشیار باشید به غیر از قرآن و اسلام به چیز دیگری فکر نکنید. هیچ وقت به من جوان ناکام نگوئید برای اینکه من کام خود را گرفته ام. بار الها تو گواه و شاهدی که پیکار ما نه به خاطر قدرت و جاه و جلال می باشد بلکه به خاطر این است که حکومت حق پایدار گردد. آمین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی