چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۶ ب.ظ

وصیت نامه شهید عوض عبدالهی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

شهر آبادان در محاصره ارتش مزدور عراق است . ازهمه طرف توپ و خمپاره می بارد، ماهمگی کاملاً منتظر فرمان هستیم تا همانطور که امام گفت خط محاصره آبادان را بشکنیم و آنها را از محاصره خرمشهر بیرون کنیم. من به عنوان یک پاسدار اسلام و انقلاب مصمم هستم تا به کمک برادران دیگر به فرمان امام تا قلب دشمن پیش برویم و کفار را نابود کنیم. اگر من شهید شدم این شهادت را با چشم های باز قبول می کنم فقط به عشق اسلام ، قرآن خمینی و انقلاب خمینی.

از پدر و مادرم به خاطر همه ی زحمت هایی که برایم متحمل شده اند سپاسگزاری می کنم و ازآنها می خواهم که مرا ببخشند.

ازتمام خانواده تقاضا دارم که اگر من شهید شدم صبر داشته باشند و چون کوه بایستند.

سلامتی رهبر عزیزمان را از خداوند قادر متعال خواهانم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی