پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۳۳ ب.ظ

وصیت نامه شهید علی مراد حمید پور

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

سلام بر امام امت و سلام برحسین (ع) آموزگار بزرگ انسانیت و آموزگار بزرگ شهادت و اسطوره مقاومت و الگو و وارث آدم پیامبران بزرگ که به انسان درس آزادگی و جهاد و مبارزه و چگونه زندگی کردن را آموخت و مرگ سرخ را برگزید تا انسانیت را نجات دهد و تاریخی را رنگین کند و فریادی برآورد که : ان الحیوه عقیده و الجهاد.

امت قهرمان اسلام تنها شمائید که می توانید حرکت کنید، قیام کنید، به پا خیزید و تغییر کنید و تنها شما هستید که می توانید سرنوشتتان را بدست گیرید.

آری برادران و خواهران گرامی ما رسالتی بزرگ بر دوش داریم و آن رسالت انسان است و آن رسالتی است که انبیاء و امامان به ما واگذار کردند، رسالتی بسیار سنگین، دیگر وقت نشستن و در خواب رفتن نیست، دیگر ننگ است در خواب ذلت مردن، موقع به پا خواستن است، هنگام جهاد فرا رسیده برخیزید و بجنگید و مبارزه کنید.

برعلیه جهان خواران مبارزه کنید برعلیه استعمارگران و مستکبران مبارزه کنید برعلیه طاغوتیان و کافران و آنهایی که مخالف با اسلام و انسانیت هستند.

باید رفت و باید مرد، پس چه بهتر که این مرگ در راه خدا و در راه عقیده و با افتخار باشد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی