پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

وصیت نامه شهید عزیزالله رستمی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

سلام بر سرور آزادگان و معلم شهادت امام حسین (ع) و درود و سلام بر امام امت خمینی کبیر یگانه رهبر جهان شیعه. حسین درس فداکاری و شهادت را طوری به پیروانش آموخت که دراین زمان سربازانش برروی زمین ها می روند و راهش را ادامه می دهند. من که هم اکنون به جبهه می روم نه به خاطر انتقام بلکه به خاطر اینکه دینم را به اسلام و قرآن و سرور شهیدان کربلا ادا کرده باشم. پدر گرامی شما نیز مرا حلال کنید موفق نشدم با شما خداحافظی کنم باید، ببخشید و به مادرم بگوئید مرا حلال کند و ناراحت نباشد و اگر شهادت نصیبم شد گریه نکنید تا روح من شاد گردد و اجر من ضایع نشود و اگر هم گریه کنید من ناراحت می شوم و برادران عزیزم به خدا قسم جبهه ها عین دانشگاه است همه چیز است نماز ها را به جماعت خوانده شود و غیره ..

برادران عزیزم من ازشما کوچکتر هستم که به شما وصیت کنم اما برای اینکه سختی ازمن به یادگار دانسته باشید می گویم برادران شما باید برای تمام افراد نمونه و الگو باشید و در نبودن من سلاح را برگیرید و بسوی کربلا ها بشتابید و تحقق بخش راه من باشید. و اما خواهرانم همچون زینب درمقابل مشکلات استواری کنید و با شجاعت خویش مشتی برفرق ضدانقلاب بکوبید در غیاب من گریه نکنید زیرا این باعث دل شادی دشمن می شود. ۲۹/۵/۶۲

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی