جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰ ق.ظ

وصیت نامه شهید صفدر گندمکار

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

با نام خدا و با توکل به خدا وصیت نامه خود را آغاز می کنم.

 پدر ومادر عزیزم، هرچند شما عزیزان نور چشم من بودیدو من حتی یک لحظه دور بودن از شما را نمی توانستم تحمل کنم اما اسلام عزیزاست و از همه شیرین تر ، جان را در راه اسلام فدا کردن اگر این توفیق را خداوند به من داد، شما ناراحت نباشید و بدانید که این راه را خود انتخاب کرده ام و آرزوی همیشگی من بوده است.

چند کلمه ای را بنده ی حقیر نصیحت می کنم: همیشه به دیگران خدمت کنید و از دیگران انتظار خدمت نداشته باشید، هیچوقت بخاطر مال دنیا کسی را از خود نرنجانید.

همیشه شجاع باشید در برابر معصیت و در برابر مصیبت زیرا علی (ع) فرمودند : شجاع ترین مردم آنکسی است که در برابر مصیبت ، شجاع باشد.

خدایا آرزویم این است که به فیض شهادت نائل گردم، خدایا امام امت نور چشم مردم را تا انقلاب مهدی نگهدار.

خدایا، تو کریمی، تو رحیمی، و تو رحمانی پس مرا ببخش و عفوم کن . امین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی