جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ

وصیت نامه شهید حمیدرضا کشاورز

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : حمیدرضا کشاورز             تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۴

تاریخ و محل شهادت :۱۳۶۱

به نام آنکه همه هستی از اوست. آنان که رفتند کارحسینی کردند و آنانکه ماندند باید کاری زینبی کنند. خدمت پدر ومادر گرامی سلام : ضمن سلام، امیدوارم درکمال صحت وسلامت بوده باشید. برای والدینم وصیتنامه را به این شرح شروع می کنم: دراول از شما حلالیت می طلبم. چون توانسته اید در محیط روستا که فاقد هرگونه امکانات است مرا با مکتب آشنا کنید. و درمراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین آموختم که باید خود و جانم را فدای این مکتب انسان ساز کنیم. توکل، انسان و انسانیت را به طور صحیح درمکتب اسلام جستجو نمود. آری پدر ومادر گرامی، گرچه من نزد شما عزیزم لیکن عزت اسلام بالاتر از جان من و امثال من است . من هم اکنون این وصیت نامه را می نویسم و با عبدالرزاق امیری هستم. چنانچه خداوند مهربان مرا لایق شهادت دانست و شهید شدم ناراحت نباشید چون من راه خو د را خوب شناختم. ازقول من به خواهرانم بگویید، هروقت خواستی ناراحت شوید زینب را به یاد آورید تا سرگذشت او را در صحرای کربلا ازکلیه دوستان سلام برسانید. ان شاالله که دین را ادا کرده باشم.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی