جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۹ ب.ظ

وصیت نامه شهید جهانشیر جاویدی قراچه

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : جهانشیر جاویدی قراچه             تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۶- ماهور شکستان از هوالی بیشاپور کازرون        تاریخ و محل شهادت : ۴/۳/۶۵عملیات والفجر ۹

« گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته می شوند مرده اند ، بلکه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند »

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به معلولین و مجروحین و مفقودین و اسراء و سلام بر شبها و سلام بر شهدای صدر اسلام و سلام بر رزمندگان اسلام ، این سنگر نشینان دلاور در دریای خون شنا می کنند، تا به ساحل حقیقت برسند ای کسانی که شعار می دادید اگر ما در صحرای کربلا بودیم حسین (ع) را یاری می کردیم حال وقت آن رسیده است که مورد آزمایش قرار بگیرید، شما اکنون ازطرف خداوند متعال ارزیابی می شوید ، اگر می خواهید از این امتحان الهی سربلند بیرون آیید در جنوب و غرب کشور با دشمن بجنگید.

هم وطنان عزیز، دوستان گرامی و خانواده مهربانم اکنون که زمان چون گردبادی می لرزد و عصر ما بیهوده تلف می شود حیف نیست که آن را اینچنین به پایان برسانیم . من که به سهم خود چیزی ندارم ، فقط وصیت من این است که مرا حلال کنید. پدر و مادر گرامی: چه زحمتها برای من کشیدید و چه انتظارهایی از من داشتید . پس اصلاً فکر کنید که فرزندی به این نام نداشته اید، و از شما یک چیز می خواهم آن اینکه چنانچه خدا خواست و شهادت نصیب من شد برایم گریه نکنید ، و خدا را شکر کنید  که فرزندی را در راه اسلام داده اید و از مهمترین وصیت های من این است که به تمام برادران و قوم و خویشان هشدار می دهم دست از اسلام و روحانیت برندارند ، و نگذارند که این افراد از خدا بی خبر کوچکترین ضربه ای به اسلام عزیز بزنند و قبر من هم در کنار قبر شهدا قرار دهید ، و هر شب جمعه یک سری به من بزنید و در د دل ها را برایم بگویید و از خواهرانم می خواهم که زینب وار رفتار کنند ، حجاب و قوانین اسلام را رعایت نمایند و اصلاً در فکر من نباشید ، من و همراهانم رفته ایم تا به شهیدان کربلا بپیوندیم زیرا ما امانتی بیش نیستیم . همه ما یک روزی می رویم . پس چه خوب است در راه خدا کشته شدن. خدایا، تو را سپاس که دست هدایت را برسر من قرار دادی و از درگاه تو می خواهم تا همیشه مرا درکارها یاری و راهنمایی کنی. خدایا تو را شکر می گوییم که مرا به صراط مستقیم هدایت فرمودی و قسمت من تو کردی تا بتوانم در راه اسلام و برای دفاع از مملکت اسلامی جان فشانی کنم ، خدایا تمامی اعمالی که در راه اسلام انجام می دهم هر چند ناچیز است تو با کرم خود قبول بفرما در آخر تمام برادران و خواهران و قوم و خویشان را سلام می رسانم ، ازآنها می خواهم که مرا حلال کنند. به امید پیروزی حق بر کفر ، خداحافظ ، جمعه شب ده و پنج دقیقه – ۴/۳/۱۳۶۵ جاویدی

 

وصیت نامه شهید جهانشیر جاویدی قراچه

با سلام و درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و با سلام به معلولین و مجروحین و مفقودین و اسراء و سلام بر شهدای صدر اسلام و سلام بر رزمندگان اسلام.

ای کسانیکه شعار می دادید اگر ما در صحرای کربلا بودیم حسین (ع) را یاری می کردیم حال وقت آن رسیده است که مورد  آزمایش قرار بگیرید، شما اکنون از طرف خداوند متعال ارزیابی می شوید اگر می خواهید از این امتحان الهی سربلند بیرون آئید در جنوب و غرب کشور با دشمنان بجنگید. از خواهران می خواهم که زینب وار رفتار کنند ، حجاب و قوانین اسلام را رعایت نمایند.

همه ما یک روزی می میریم، پس چه خوب است در راه خدا کشته شدن، خدایا، تو را سپاس که دست هدایتت را برسر من قرار دادی و از درگاه تو می خواهم تا همیشه مرا درکارها یاری و راهنمایی  کنی، خدایا تو را شکر می گویم که مرا به صراط مستقیم هدایت فرمودی و قسمت من کردی تا بتوانم در راه اسلام و برای دفاع از مملکت اسلامی حکومت الله جانفشانی نمایم. خدایا تمام اعمالی که در راه اسلام انجام می دهم هرچند ناچیز است تا با کرم خود قبول بفرما . آمین.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی