پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

وصیت نامه شهیدمهدی کوزه گری

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

خدایا تو خود شاهدی که من از همه چیز گذشتم و به سویت آمدم و جانم را فدا کردم. بسویت آمدم و گذشتم ازان کسی که درد دلهایم را به او می گفتم و ازجانم عزیزتر بود و دراین دنیا جز او کسی نداشتم . الله دوست ندارم تو را با چشم و زبان و گوش آلوده به گناه ملاقات کنم. خداوندا تو خود شاهد هستی که با وضوی آب وصیت نامه خود را شروع کردم و با وضوی خون وصیتنامه خود را به پایان می رسانم. من می روم زیرا که من عاشق خدایم، می روم تا در جمله گاه خون وضوی خون برای نماز بگیرم می روم تا جمله گاهی برای خود برپا کنم که مادرم تا کنون جمله گاهی این چنین را به چشم ندیده باشد. الله بدنم را پاره پاره کن. سرم را همچون مولایم حسین ازبدنم جدا کن ولی درآن دنیا از ائمه و دوستان خوبم جدایم نکن خدایا آتش را تحمل دارم ولی دوری از تو را تحمل ندارم خدایا تو را به جان مهدی آبرویم را در آن دنیامبر مرا با نیکوکاران محشور بگردان. پدرم سفارش کن که روی کفنم بنویسند. اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدالرسول الله و اشهد ان علی ولی الله و بر روی سنگ قبرم بنویسند السلام علیک یا ابا عبدالله. ودرآخر ازتمام دوستان خواهشمندم هربدی از این حقیر دیده اند حلال کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی