سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸ ب.ظ

وصیت نامه شهیدمسلم دهقان

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : مسلم دهقان              تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۲ ناصر آباد کازرون

تاریخ و محل شهادت : ۱۷/۱/۱۳۶۶ عملیات کربلای ۸

خدایا همه روز و هرساعت و هرثانیه به دریای مرگ فرو می روم، و از حذف روز قیامت وحشت می خورم، اما ای خدای بزرگ ایمان به تو و با توکل به تو اسلحه خونین شهدا را به دست گرفتم تا به کاروان شهدا بپیوندم و از انوار نورانی ایشان پیکر این حقیر جلوه نور بشود. و می روم راه شهدا را که همان راه حسین است ادامه دهم . ای خدای بزرگ دست از جهان شسته ام و همه چیز را پشت سر گذاشته ام و فقط  برای رضای تو این راه مقدس را انتخاب نموده ام. اما ای مادر مهربانم، وصیتم به تو این است هنگامی که خبر شهادتم را شنیدید هیچ ناراحتی به روی خودتان نیاورید و روحیه خودتان را از دست ندهید و این را بدان که خداوند شما را زیر آزمایش قرار داده و من می خواهم که شما با صبر و استقامتتان بگویید که خدا هدیه ای که به من داد پس دادم. مادر من نه اولین شهیدم و نه آخرین شهید و خون من از خون شهیدان رنگینتر نیست و خدا را شکر کن که این هدیه به شما داده بود پس گرفت و اما برادرانم وصیتم به شما این است که امام را تنها نگذارید و از او  و روحانیون طرفداری کنید و همیشه در نمازهای جمعه شرکت کنید و کل وصیتم به شما این است که مرا به صورت شهید گمنام نگهدارید من نمی خواهم تعریفی از من کنید، و جایی بگویید ما هم شهید داده ایم و اما شما برادرانم می خواهم جای من و راه من در پایگاه مقاومت پر کنید و بتوانید بیشتر مردم را حزب پایگاه مقاومت کنید، و اما ای دوستان عزیز من به عنوان یک برادر حقیر از شما می خواهم که مثل قبل که در پایگاه فعالیت می کردید بعد ازمن جنب و جوش شما بیشتر باشد چون پایگاه مقاومت یک نهاد خیلی مهمی است . درضمن بعد ازمن هرچه لباس نظامی دارم به جبهه یا بسیج تحویل دهید و دو عدد کت است مال پایگاه مقاومت است . خدانگهدار مسلم دهقان

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی