پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۷ ب.ظ

وصیت نامه شهیدعلی حاجی بابا خلیلی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : علی حاجی بابا خلیلی             تاریخ و محل تولد: آبادان

تاریخ و محل شهادت : ۱۷/۱۲/۶۳ محوطه جهاد سازندگی آبادان

وصیت نامه خودم را با نام الله که یاری دهنده تمام مستضعفین دنیاست شروع می کنم، چند کلمه ای با عیالم انشاالله که روز به روز و هرچه بیشتر در خدمت اسلام و پیرو رهبریت امام خمینی بت شکن باشی و نیز در مورد فرزندم همانطور که متذکر شده ام طبق اصول و تربیت اسلامی بزرگ می کنی، و از همان کوچکی خط سازش ناپذیری سید شهیدان حسین بن علی و اسلام و امامت را سرلوحه امور قرار دهی و تقوی را در هرحال فراموش نمی کنی و آنها همچنان خط سرخ شهادت را ادامه دهند تا روزی که سلسله مسلمانان بتوانند حکومت عدل واقعی را در سرتاسر گیتی برقرار کنند. من آنطور که باید نتوانستم خدمتگزار خداوند باری تعالی باشم و از بندگی نسبت به خدا راضی نشدم ، اما توصیه ای کن دو فرزندم را با تمام وجود مکتبی و مطابق با موازین اسلام تربیت کنی، خداوند ما را ببخشد که بیش از این لیاقت بندگی او را نداشتیم ، و انشاالله حضرت فاطمه زهرا در آن دنیا ما را شفاعت کند و تو نیز طبق حقوق اسلامی به تکلیف خود بعد ازمن عمل می کنی . انشاالله

چند کلمه با خانواده ام ، انشاالله که برایم شیون و زاری نمی کنید، و امیدوارم برخوردی بسیار منطقی با مرگ من داشته باشید و روز به روز نسبت به این انقلاب و رهبریتش مخلص تر و علاقمند تر شوید ، من افتخار می کنم که درخانواده ای مؤمن و با تقوا بزرگ شدم و این نیز از نعمت های الهی است و شما نیز با عیال من همچنان که تا حال بوده اید باشید و خداوند اجر به شما عنایت می کند، مقدار پولی هم که دردست وجود دارم پول هدیه و هزینه ماهانه ام می باشد که هنوز …………. به هزینه ام نخورده است و مبلغ چهارهزار ریال موجودی پولم را به مستمندان بدهید و حتی الامکان پوشاکم را به مستضعفین بدهید و سخنانی چند از شهید علی خلیلی : برای اسلام هرچیزی را که بدهم کم است و همه ما متعلق به خداییم و برگشت ما به سوی اوست بنابراین همه اعضای ما متعلق به اوست و همانطور که می دانید ما زنده به آنیم که آرام نگیریم و دیگر اینکه خواست خداوند هرچه باشد همان است.

درجبهه های جنگ حق علیه باطل روزی نیست که ما امت اسلامی ، شهیدی جان برکف و گلگون کفن را تقدیم نکنیم، اما همچنان مقاوم و استوار ایستاده ایم تا درمقابل این مزدوران به مبارزه خستگی ناپذیر خود ادامه دهیم. علی خلیلی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی