جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۵۹ ب.ظ

وصیت نامه شهیدعسکر واضح

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : عسکر واضح            تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۸- روستای اردشیری

تاریخ و محل شهادت : ۱۳۶۵- عملیات کربلای ۴

آنان که رفتند ، کاری حسینی کردند و آنهائی که ماندند باید کاری زینبی کنند.

شهادت بزرگترین نعمت الهی می باشد که خداوند نصیب دلاوران و یاران اسلام می کند. شهید همچون شمعمی است که می سوزد و به محفل ما نور و روشنی می بخشد. خدایا برای رضای تو و برای زنده ماندن و جاوید ماندن اسلام و قرآن به سوی جبهه روانه شدم و بخاطر تو تا اخرین قطره خون از اسلام دفاع خواهم کرد و برای یک لحظه اسلحه ام را برزمین نمی گذارم، تا اینکه اسلام عزیز به پیروزی برسد یا من درراه اسلام کشته شوم.

خدایا، حاضرم بدنم بسوزد و به زغال تبدیل شود ولی حاضرنیستم اسلام کوچکترین ضربه ای بخورد. ازموقعی که پا از خانه بیرون نهادم امید برگشتن به خانه را نداشتم چون می دیدم که هر لحظه امکان داشت که کشته شوم، می دیدم که باید جنگ با دشمن را به تمامی خوشی دنیا ترجیح داده و اسلام را یاری کرد و به کمک حق و حقیقت شتافت. اما پدر، مادرم از شما هم حلال جوئی می طلبم و امیدوارم که مرا ببخشید مادرم، امیدوارم که مرا ببخشی که چقدر برای من زحمت کشیدی و مرا بزرگ کردی من قدر شما را نداشتم. خواهرم ازتو می خواهم که مرا ببخشی و همیشه کارهای زینبی کنید.

در راه حق موفق و پیروز باشید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی