پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ

وصیت نامه شهیدعبدالله علی پور

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : عبدالله علی پور             تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۵- ماهور (میلاتی)

تاریخ و محل شهادت : ۱۵/۲/۱۳۶۰- رد جاده آبادان خونین شهر

خدایا مرا از آنچه برخلاف رضای توست برحذردار.

اینک این حقیر عبدالله علی پور عازم جبهه می شوم تا با اهدای خون بی ارزش خود در راه خدا و دین اسلام دین درخت متانیت و انقلاب اسلامی را آبیاری کنم. سلام ای پدر ومادرم، امیدوارم ازاینکه بدون اجازه شما به جبهه رفتم ببخشید اگر سالم برگشتم انشاالله همدیگر را ملاقات خواهیم کرد واگر برنگشتم و افتخار شهادت شامل حالم گشت دیدار درآخرت میباشد.

ای مادر ! نمی دانم که چه رنجها برای این فرزندت کشیدی و چه شبها که ازخواب شیرینت کم کردی و از ریشه جانت مرا سیراب گردانیدی . مادرجان کوه باش و مثل کوه استوار باشد از اینکه فرزند خوبی برای تو نبوده ام  امیدوارم که مرا عفو کنی، اینکه عذاب الهی درامان باشم، مادرجان ممکن است اگر من شهید شدم جسدم را پیدا نکنید هروقت به یاد من افتادی بر روی قبر شهدای دیگر برو و گریه کن.

وتوای برادر بزرگوارم ، اگر من شهید شدم هرچه زودتر عروسی کن ، تا اینکه روح من شاد شود. و به برادران سواد دارم می گویم که کتاب های من را بخوانید و امیدوارم که خداوند اسم شما را جز جویندگان راه حسین ثبت نماید و همیشه برای امام امت خمینی کبیر دعا کنید و راهش را ادامه دهید و ازشما خواهرانم می خواهم که عفت و پاکدامنی را سرلوحه کارهای خود قرار بدهید و زینب وار را ه شهیدان را ادامه بدهید و از شما امت شهید پرور و قوم و خویشانم می خواهم که برآیه شریفه ، اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولا امر منکم ، لبیک گفتم همیشه پشتیبان ولایت فقیه و پویندگان راه حسین و فرمانده کل قوا باشید و همیشه این دعا را سرلوحه دعاها و شعارهای خود قرار بدهید. خدایا مرا از تسلیمان به خودت .مومنیم  به پیامبرانت و شیعیان به ولیت، مطیعان اولی امرت حضرت ولی عصر (عج) و نایب بزرگوارش خمینی عزیز قرار بده.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی