جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۳۴ ق.ظ

وصیت نامه شهیدخداخواست آبسالان

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : خداخواست آبسالان             تاریخ و محل تولد: ۱/۳/۴۷

خوش حالم که جانم را نثار اسلام و مکتب محمد (ص) و علی (ع) می کنم . اسلامی که به من فهماند چگونه بیندیشم و چگونه راهم را انتخاب کنم . من تا آخرین لحظه در راه امام عزیز می جنگم تا به آرزوی دیرینه خود که شهادت است برسم. امام کاری بس عظیم کرد . او باعث شد دنیا ازخواب بیدار شود و انسانیت را به یاد آورد. پدر ومادر عزیزم، هرگز به من ناکام نگوئید که من نهایت کام را گرفتم که بهترین نعمت هاست . برای من گریه نکنید و برادرانم را به راه اسلام و دنباله روی ازمن تشویق نمائید. گوش به فرمان امام عزیز باشید و روحانیت را تنها نگذارید که سرمایه ی این کشور و ملت اسلامی ایران است و شعار همیشگی را فراموش نکنید.

(خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار)

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی