يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۹ ق.ظ

وصیت نامه شهیدحمدالله قنبری

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : حمدالله قنبری          تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۴- بالاده از توابع کازرون

تاریخ و محل شهادت : ۲۵/۱۲/۱۳۶۰ خوزستان

هم اکنون که اسلام نیاز به ایثار دارد پس چه بهتر ما که هیچ کار خیری برای اسلام نکرده ایم بشتابیم برای یاری . بار الها، توخود شاهدی که من با میل خود به این جنگ می روم و از تو تقاضا دارم رستگارم نمایی، و شما ملت شهید پرور امیدوارم که امام را هرگز تنها نگذارید و همیشه در صحنه بوده و هر حرکتی را که برضد این اسلام عزیز بشود در نطفه خفه نمایید، امیدوارم که خداوند همان که به من قدرت داد تا بتوانم زندگی کنم این قوت را به من بدهد تا بتوانم با صدامیان بجنگیم. خدایا تو را شکر می کنم که توفیق چنین نصیبم کردی که در راه تو جهاد کنم ، در راه تو سختی بکشم، در راه تو پاک شوم، و درراه تو خالصانه جانم را بدهم.

 ای خدا اگر قرار است ، من در راه تو کشته شوم به من فرصت بده تا در راه تو رنج و سختی بیشتر بکشم ، و خود کمک کن در رنج و سختی و در هنگام آزمایش تا من گرفتار دامهای شیطان نشوم، نمی دانم ای خدای بزرگ من چه کار کرده بودم که این نعمت عظیم را به من عرضه داشتی، آیا در زندگی به فرمان تو بودم؟ و متوجه تو بودم ؟ آیا از دستورات تو هرگز تجاوز نمی کردم ؟ که این راه هم می دانم نبودم . اما این نعمت جز از فضل و کرم تو از کسی سزاوار نیست ، خدایا ای خدای مهربان حال این نعمت عظیمی را که مخصوص بندگان خاصت است به من ارزانی داشتی از تو می خواهم که هرچه حق برگردن من داری و دستم از ادای آن کوتاه است ببخش. مادرجان نکند حتی یکبار برای من یکبار گریه کنی و با وضع زشتی شهادت پرافتخار مرا تبدیل به مردنی که برایش شیون می کنند بکنی ، تو باید مظهر صبر باشی و ثابت کنی که مادر شهید هستی ، و شکر این نعمت را که خدایت به تو داده است و آن مادر شهید بودن است به جا آوری به نحو احسن.

۱۳۶۰- قنبری

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی