پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

وصیت نامه شهیداسماعیل ابراهیم زاده

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : اسماعیل ابراهیم زاده             تاریخ و محل تولد: ۱۳۳۹

تاریخ و محل شهادت : ۶/۱۲/۶۰

تمام عشق من در زندگی به خداست که مکتب اسلام و آن حسین که سرور شهیدان عالم است و حاضر شد که برای پیروزی مکتب اسلام ازجان و مال خود بگذرد. نه پدری دارم که مرا یاری دهد و نه مادری دارم که مرا دلداری دهد به جز خداوند گران مایه ام. هم اکنون که نیروهای مبارز اسلام برعلیه کفر حمله های پی در پی دنبال می کنند و نیرو لازم دارند، صلاح براین است که به کمک برادران درجبهه ها بشتابیم تا اینکه به یاری خدا بتوانیم دشمنان را سرنگون کنیم و حاضریم برای پیروزی انقلاب تا آخرین نفس و قطره خون برعلیه کفار بجنگیم و برشما مردم هم واجب است که نگذارید که منافقین درشهر خرابکاری کنند و تا آخرین نفس با آنها مبارزه کنید.

پاسدارم و هرگز نکنم پشت به میدان            گر سر برود من نروم از سرپیمان

ای مادر عزیزم اگردیگر پسرت را ندیدی ناراحت نباش زیرا که من مال شما نبودم بلکه یک امانتی بودم که خداوند باری تعالی نزد شما گذاشته بود و شما او را خوب تربیت نمودید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی