پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۲:۳۹ ب.ظ

وصیت نامه شهیدشاکر دهقان

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

نام و نام خانوادگی : شاکر دهقان             تاریخ و محل تولد: ۱۳۴۶- روستای بورکی علیا


تاریخ و محل شهادت : ۱۰/۶/۶۵


این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند. امام خمینی.


با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب وبا سلام و درود به روان پاک شهیدان اسلام که با ریختن خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند، و به ثمر رسانیدند و پای متجاوزان شرق وغرب را از کشورمان قطع کردند و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کوشیدند و با سلام و درود به مردم شهید پرور ایران که با کمک هایشان جبهه را گرم نگه داشتند تا رزمندگان بتوانند با دشمنان اسلام مقابله کنند و دراینجا چند کلمه ای با شما مردم شهید پرور صحبت می کنم اول از همکلاسی هایم می خواهم که سنگر مدرسه را رها نکنید چون شما هستید که درآینده می توانید چرخ این مملکت را بچرخانید.


و باز از شماها می خواهم اگر لیاقت شهید شدن را داشتم و شهید شدم نگذارید که سلاحم به زمین افتد و سلاحم را بردارید و همچون شیران روز و زاهدان شب بر دشمنان بشتابید و انتقام برادران خود را بگیرید و ازشما دانش آموزان می خواهم که اگر بدی ازمن دیده اید مرا ببخشید ، و مرا حلال کنید و از برادرانی که توانایی جبهه رفتن را دارند می خواهم که سلاح شهیدان را بردارند و بردشمنان بشورند و از خواهران تقاضا دارم که حجاب خود را کاملاً رعایت کنند چون شما با حجابتان می توانید مشت محکمی بردهن دشمنان اسلام بزنید. من راهی که برحق بوده پسندیده ام و به سوی معشوقم پرواز کردم و ازبرادران ورزشکار تقاضا دارم که در ورزش اخلاق اسلامی را رعایت کنند و مانند برادر باهم خوب و صمیمی باشند و ازآنها می خواهم که برایم یک دوره مسابقه فوتبال برگزار کنند. خداحافظ شما

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی