شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ

وصیت نامه شهیدبزرگ شفیعی

 شهدا شهدای ایرانی شهدای کازرون شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس زندگی نامه و وصیت نامه زندگی و وصیت نامه

وصیت نامه خود را آغاز می کنم باشد که رحمت الهی ما را فرا گیرد من بعنوان یک فرد مسلمان وظیفه شرعی که دارم با کمال میل و رغبت کامل به جبهه حق علیه باطل اعزام شدم تا پوزه ابرقدرتها را به خاک مالیم تا کشور ایران بلکه تمام مستضعفان جهان را از چنگ ابرقدرتها آزاد سازیم . من در طول زندگی خود نتوانستم به اسلام عزیز خدمتی بکنم می روم که باریختن قطره های خون خود مانند سرورم حسین بن علی که با خون خودش کاخ یزید را فرو ریخت و ما کاخ های استکبار جهانی را به لرزه اندازیم . ای امت مسلمان فکر کنید و هوشیار باشید به غیرازقران و اسلام چیز دیگری فکر نکنید شهادت شربتی است که هیچ کس آن را نمی نوشد مگر آنکه از همه دنیای خود بگذرد، و خود را درراه حق علیه باطل فدا کند ، هیچ وقت به من جوان ناکام نگوئید برای اینکه من کام  خود را گرفته ام. بارالها تو گواه و شاهدی که پیکار ما نه به خاطر قدرت و نه جاه و نه جلال می باشد بلکه به خاطر این است که حکومت حق پایدار گردد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی