جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۹ ب.ظ

برای مدافعین حرم


بسم رب الشهدا و الصدیقین
السلام علیک یا فاطمه الزهرا.السلام علیک یا زینب کبری.السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.
سلام بر ارواح پاک شهدا و امام شهدا.سلام بر رهبرم و مولایم امام خامنه ای.سلام بر شهدای مدافع حرم و سلام بر شما برادران مدافع حرم
برادران من سلام علیکم.
بار دیگر صدای هل من ناصر ینصرنی به گوش می رسد و شما چه زیبا لبیک گویان جان خود را سپر ناموس حسین کرده اید. و چه غریبانه با جان خود می جنگید و با روح خود میسوزید .هر گاه به دل کندن شما از عزیزانتان فکر میکنم با هیچ منطقی نمیتوانم ان را قبول کنم و صدای غریبانه ی همسرم در گوشم طنین انداز میشود که می گفت:با هر ثانیه دل کندن هزار بار جان می دهم.آری.این دل کندن ماورای هر عقل و منطقی است.این دل کندن فقط عشق می خواهد.عشق به خدا و اهل بیت.غیرت می خواهد.غیرت دفاع از ناموس و حریم اهل بیت. برادران من مانند امام حسن (ع) غریبید.مانند حسین(ع)مدافع اسلامید و مانند ابوالفضل (ع) مدافع حریم ناموس و اهل بیتید.
دلم میسوزد که برای رفتنتان چه طعنه ها که نمیشنویدو چه صحبت ها که از گرفتن پول های کلان روح شما و خانواده هایتان را آزار نمی دهد. نمی دانم چرا عده ای از دلتنگی و بی قراری همسرانتان و خانواده هایتان و بهانه های کودکانتان سخن نمی گویند؟ چه غریبانه اشک میریزید هنگامی که رفقایتان در آغوش شما جان می دهند و باز هم چه غریبانه می سوزید هنگامی که در پی شهادت هر شهیدی جمله ی هر کس لیاقت شهادت را ندارد می شنوید.

برادران من صبور باشید.من هم این طعنه ها و سوختن ها را از روزی که پس از شش ماه عقد بودن منتظر جشن عروسی ام بودم و دقیقا در همان روزی که از خواب بیدار شدم تا با دسته گل پس از 47 روز سپری کردن لحظه های سخت انتظار به استقبال همسرم بروم  و پیکر مطهر همسرم را به من تقدیم کردند میشنوم.عیبی ندارد.همه اش فدای حضرت زینب.به خود افتخار کنید و من به شما برادران بزرگوارم افتخار میکنم.
این را بدانید و هر کس این جمله های مرا می خواند بداند حسین ناموسش را فقط به دست عباس سپرد و هر کسی را برای دفاع از ناموسش انتخاب نمی کند.به خود افتخار کنید که حسین شما را عباس خود دانسته و ناموسش را به دست شما سپرده است.
 نمی دانم چرا بعضی ها تنها برخی سخنان بزرگان ما را سرلوحه ی کار خود قرار می دهند و سخنان حضرت آقا را در مورد بزرگی کار و پاداش شهدای مدافع حرم و جهاد مدافعان حرم نادیده می گیرند؟
و چه زیبا فرموده اند رسول خدا که بالاتر از هر کار خیری خیر و نیکی دیگری است تا آنکه فردی در راه خدا کشته شود و بالاتر از کشته شدن در راه خدا خیر و نیکی نیست . وسایل الشیعه.جلد 11. صفحه ی 10.برادران بزرگوار.من از خداوند منان برای شما و خانواده هایتان صبر زینبی میخواهم. در راه دفاع از حرم عمه سادات و بالاتر از ان در راه دفاع از اسلام این سختی ها را به جان و دل بخرید و هنگام زیارت حرم عمه سادات و در لحظه های ناب جهادتان خواهر حقیرتان را برای شهادتی همچون همسرش دعا کنید. ان شاالله زمینه سازان ظهور باشیم.التماس دعای شهادت.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

همسر شهید محمد مسرور 
95/9/19

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی