شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷ ق.ظ

خاطره و کلیپی از شهید حجت باقری

شهید مدافع حرم حجت باقری عضو یگان تکاور تیپ دوم امام سجاد (علیه السلام) کازرون بود که در بهمن سال 1394 در دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها)، در عملیات آزاد سازی شهر های نبل و الزهرا (سلام الله علیها) در حومه شهر حلب بر اثر اصابت ترکش به صورت و گردن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


خاطره همرزم شهید

حجت تصمیم گرفته بود تیم خط شکن گردان حضرت زهرا(س) را تشکیل دهد و در عملیات پیش روی از جان مایه گذارد بهش گفتم بخاطر مادر و همسرت که هنوز داغدار برادران شهید خود هستند بیا و کمی احتیاط کن در جوابم چنین گفت:
همان خدایی که مرا اینجا رسانیده و حفظ کرده خانواده مرا صبر میدهد و حفظ میکند تو نگران آنها نباش.
من وظیفه ای دارم انها نیز وظیفه ای دارند هر کس در این دنیای فانی باید به آنها پایبند باشد میگفت حرف مولا و رهبرم زمین بماند برای ما که ادعای پاسداری از اسلام و مسلمین داریم ننگ بزرگی است.
حضرت زینب (س) که مرا به اینجا کشانیده و دعوتم نموده حتما خواسته ای از ما داشته که همانا دفاع از ارزشها و حریم آل الله است


کلیپی از شهید حجت باقری

برای دیدن کلیپ بر روی کلمه دانلود کلیک کنید

دانلود

نظرات (۱)

  1. شهید مدافع حرم حجت باقری دوست و شوهر خواهر شهید مدافع وطن قاسم قاسمی هستند ک به فاصله ی کوتاهِ یکسال از هم شهید میشوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی