جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ

چرا این پسر را اذیت می کنی

 شهید محمد مسرور خواب ها

                          این مطلب را شهید مسرور در دفتر خود نوشته اند

در خدمت سربازی بودم.یک سید شمالی بود که با من در عقیدتی سیاسی خدمت می کرد .او گاه گاهی به طور شوخی یا کمی جدی مرا اذیت می کرد.چون پایه خدمتی او زیادتر از من بود.

یک روز صبح آن سید به من گفت:فلانی دیشب خواب دیدم یک نفر نورانی به من گفت چرا این پسر را اذیت می کنی.تا این خواب را برای من تعریف کرد به ذهنم خطور کرد که آن فرد نورانی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) بوده که حتی کوچک ترین مسائل –و- مشکلات ما را هم بررسی می کنند

نظرات (۲)

  1. سلام ودرود بر روح پاک همه ی شهدا خصوصا شهید محمد مسرور.
    رسیدن به این مقام بالا رابه شما تبریک وتهنیت عرض نموده واز شما طلب شفاعت دارم 
    شهادت یعنی بخیر گذشت خوب شد نمردم
    شهادتت مبارک

  2. محد عزیزم هیچ کس تو را نشناخت تو پاکترین وسفید ترین فردی بودی که من میشناختم .خاطرات سربازی تو من را هم می آزارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی