پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ

شهید توفیقی و کار مردم

 شهدا شهدای دفاع از حرم شهید پژمان توفیقی

http://bayanbox.ir/view/3967346554259608246/223.jpg

پژمان کلا اخلاقش همین بود؛ همیشه میگفت تا اونجایی که میتونی باید کار مردم رو راه بندازی، اول مردم بعدا خودت! تا جایی که توانایی داری باید بدنبال باز کردن گره کار مؤمن باشی.
ماه رمضان تا ١٢ شب، ظهر تو اوج گرما میموند در مغازه. میگفت میخوام کار مردم رو راه بندازم. قول دادم نمیخوام بد قول بشم. نباید وسیله ی نون سفره ی مؤمن لَنگِ من بمونه. کار مردم واجب تره، اول مردم بعدا خودم!
افطارش یا آب بود یا به اصرار و التماس من سرپایی میومد خونه تنها شربت رو برمیداشت میبرد. فقط برا اینکه دلم نشکنه.
نمیومد خونه استراحت کنه، حتی برای افطاریم نمیومد خونه. از همش فقط و فقط یه سحری میخورد.
میگفت آیت الله فاضل لنکرانی گفته واجبات دینتو انجام بده، از حرامها برحذر باش و به جای انجام مستحبات دین، بدنبال انجام کار مؤمن باش. اگر ازت بازخواست شد بگو فاضل گفته!

نظرات (۲)

  1. خدایا دوستت دارم

    شهیدتوفیقی زنده است.
    زنده بودن به این نیست که جسمت باشه خیلیاجسمشون هست امایه مرده هستند.
    شهیدتوفیقی بزرگ بودوباشهادتش بزرگترشد جهان برای روح بزرگ شهیدتوفیقی کوچیک بود. شهیدتوفیقی ارامش وازادی وپروازروانتخاب کرد.
    مردی ومردانگی میخوادزیرتوپ وگلوله وخمپاره وموشک وایسی ودلهره وترس به خودت راه ندی.به خداجنگیدن ورزمیدن شهامت میخواد جسارت میخواد شجاعت میخوادغیرت میخوادوشهیدتوفیقی داشت.
    شهیدتوفیقی سرش بالاست وسرمستاته میگه جنگیدم 
    بایداین انسان های بزرگ روتحسین کردوستود.
    چقدعاشقانه پرکشیدی ورفتی.باشهادتت عشق را ایثاررا خودخواه نبودن راپاک بودن راجسوروبی باک بودن راوهزاران کلمه وجمله زیباراکه من وماپی اش میگردیم رابه نمایش گذاشتی.
    یادت گرامی باد
     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی